Informatie voor aanmelden

Reserveer nu je plekje op de MidZomerBraderie, op 22 juni 2019. Na goedkeuring van je reservering ontvang je van de organisatie een factuur ter bevestiging van je reservering. Pas na het betalen van deze factuur, is je reservering definitief. Wij hanteren de volgorde van de datum van je inschrijving en proberen zoveel mogelijk diversiteit aan te bieden.

Bij reservering van de huurkramen dien je deze op de MidZomerBraderie ook af te nemen. Annulering is mogelijk tot 30 dagen voor aanvang (zie ook onze algemene voorwaarden).

Sluitingsdatum

Inschrijvingen dienen vóór 22 mei 2019 bij ons binnen te zijn. Na aanmelding ontvang je zo snel mogelijk, maar in ieder geval vóór 22 mei een bericht van gunning c.q. afwijzing.

Let op:

  • Het verkopen van dranken is niet toegestaan, tenzij schriftelijk overeengekomen met de organisatie
  • Het houden van loterijen, verlotingen en kansspelen is niet toegestaan, tenzij schriftelijk overeengekomen met de organisatie
  • Wij vragen om een duidelijke omschrijving van de te verkopen producten. Gunning vindt plaats op grond van deze omschrijving. Wijziging of toevoeging van productcategorieën na gunning kan alleen indien schriftelijk overeengekomen met de organisatie
  • Op en om de markt mag niet geflyerd worden
  • Wij verwijzen u naar de algemene voorwaarden
  • Klik op de link voor het aanmeldformulier
  • Of mail naar info@midzomerbraderie.nl voor meer informatie

KOSTEN

  • Groep 1: Non-food, etenswaar om mee te nemen (zoals droge worst, kaas, Zuidlaarder bollen), informatie/promotiestands voor verenigingen/stichtingen/non-profit organisaties
  • Groep 2: Food/etenswaren voor directe consumptie (zoals gebakken vis, patat, warme stroopwafels)
GROEP 1 GROEP 2
Marktkraam 3 meter

(Bij groep 1 verplicht, alleen in overleg met de organisatie is afwijking hiervan eventueel mogelijk)

€ 30,- € 40,-
Grondplaats 3 meter
€ 25,-
+ iedere extra meter
€ 5,- € 8,-
Stroomaansluiting € 5,- € 7,50